Itt a Google Shopping

A Google Ads egyre népszerűbb a cégek körében. Nem is csoda, mivel egy remekül kialakított hirdetési rendszer, amely megfelelő beállításokkal nagyon jó eredményességgel működtethető.Az elmúlt években a vállalkozások elsősorban a keresési és a display hirdetéseket használták a Google Ads lehetőségei közül, de a kísérletezőbb, kreatívabb cégek a YouTube hirdetéseket is kipróbálhatták. Az idei év azonban jelentősen felbolydította a hirdetési piacot hazánkban, ugyanis sok évnyi várakozás után végre Magyarországon is bevezette a Google Ads a Shopping rendszert, amelyben webáruházak kínálhatják a termékeiket a Google felhasználói számára.

Miben másabb a Google Shopping, mint a Google Ads keresési hirdetések?

Jelentős különbség, hogy míg eddig a Google találati listáján csak szöveges hirdetés megjelentetésére volt lehetőségünk a Google Ads beállításával, a Google Shopping azonban lehetőséget biztosít arra, hogy a webáruházak a termékeiket képpel, árral és egyéb hasznos információkkal kiegészítve hirdessék a találati lista élén, így az internetezőknek már a hirdetés láttán is szinte minden információ rendelkezésükre fog állni, hogy eldöntsék érdekli-e őket az ajánlat. A hirdetés CPC alapú, azaz csak akkor kell fizetnie a hirdetőnek, ha valaki rákattint a hirdetésre. Tekintettel arra, hogy a legfontosabb információk eleve benne vannak a Google Shopping hirdetésben, így kisebb lesz azoknak az aránya, akik vásárlás nélkül kattintanak, mint egy normál Google Ads hirdetés esetén volt.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük