Ezekkel érdemes tisztában lenni egy iPhone szerviz meglátogatása előtt
Az általunk megkérdezett iPhone szerviz szakembere, Péter szerint folyamatosan visszatérő kérdésekkel érkezik az ügyfelek többsége. Éppen ezért elárulta nekünk, mik azok a tények, amikkel érdemes tisztában lennünk, mielőtt betérünk egy iPhone szervizbe.
Péter beszámolója szerint a megkeresések túlnyomóan arra vonatkoznak, hogy miként lehet megjavítani a hibássá vált készülékeket. A legtöbben földre ejtett telefonok miatt fordulnak meg iPhone szervizükbe.
Az ügyfeleknek ilyenkor új kijelzőre vagy hátlapra van szükségük. Természetesen más alkatrészek cseréjét is vállalni tudják: legyen szó akkumulátorról, hangszórókról, illetve mikrofon hiba esetén is érdemes azonnal egy iPhone szerviz szakembereihez fordulni. Előfordulhat, hogy a térerővel adódik rendszeresen gondunk, ami szintén kezelhető.
A szakember szerint érdemes tisztában lennünk azzal is, hogy egy iPhone szerviz eladói a készülékünk szoftverfrissítésében is rendelkezésünkre állnak. Továbbá, sokszor sokan kérdezik, és valóban igaz, hogy egy meghibásodott kamera is az ő kompetenciakörükbe tartozik.
Háttér információként elmondta, hogy a bevizsgálás, diagnosztika miért tarthat el akár több napig is. A szakember tapasztalatai szerint azért van rá szükség, mert a készüléket szoftveres terhelés mellett is tesztelni igyekeznek, valamint ezzel párhuzamosan az akkumulátor működését is megfigyelik, miután feltöltik és teljesen lemerítik az eszközt.